loading...
فنس چاوشی
وسط بالا

بلاک وسط بالا

چاوشی پرست بازدید : 27 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

اینم تقویم سال ۱۳۹۲ بامضمون محسن چاووشی
                           
chavoshiband

سایز بزرگ باحجم 9 مگابایت



سایز کوچکتر با حجم 2 مگابایت
 

[تصویر: z3341_.gif]

دوستان اینم آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا حجازی و حسین صفا به نام اخم و لبخند

امیدوارم خوشتون بیاد 


برای دانلود این آهنگ زیبا  و همچنین جزییات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

ترانه : حسین صفا
آهنگ و تنظیم : سینا حجازی


من عاشقت نیستم اما دوست دارم
حسی که من دارم از عشق کمتر نیست
درمونده ی راهم خوبم درو وا کن
جز شا کیلید تو قفلی رو این در نیست
کو اخم و لبخندت کو چایی و قندت
کو گوشه ی دنجت مهمون نوازیت کو
کو چشم غمگینت کو تلخ و شیرینت
دیوونه جون امشب دیوونه بازیت کو

دلتنگیامو از دلت بردار تنهاییمو از سرت وا کن
وقتی دارم از عشق می میرم منو تماشا کن


تو چتر خورشیدی آتیش نمرودی
پس هم بسوزونم هم سایه بونم باش
محکمتر از سنگی بالاتر از اوجی
هم بالمو بشکن هم آسمونم باش
آتیش بسوزون تا من هیزمت باشم
این زندگی بی تو باید جهنم شه
با چایی و قندت از خستگیم کم کن
این درد وامونده شاید کمی کم شه



Mp3 320


Mp3 128


OGG 64 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
وسط پایین

بلاک وسط پایین

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    هعهخ

    عتاعها

    سمت راست

    بلاک سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 5,885
  • کدهای اختصاصی
    سمت چپ

    بلاک سمت چپ